Klasikinis masažas – tai viena seniausių ir efektyviausių priemonių, naudojamų sveikatai gerinti. Šis masažas ypatingai teigiamai veikia mūsų organizmą, pašalina įtampą ir stresą. Po masažo atslūgsta nugaros, galvos skausmai, atsipalaiduoja raumenys, išnyksta spazmai, atkuriamas sąnarių judrumas, atsistato organizmo funkcijos po traumų, lūžių, sutrenkimų. Reguliarus masažas stiprina imunitetą, gerina miegą, mažina galvos skausmus, suteikia žvalumo, pakelia nuotaiką ir pagerina savijautą.  

Masažo metu gerėja viso organizmo kraujotaka ir limfos tekėjimas, pagreitėja medžiagų apykaita, padidėja raumenų darbingumas. Taip pat gerėja odos funkcijos, nuo jos paviršiaus greičiau pasišalina suragėjusios epidermio ląstelės, skatinama ląstelių regeneracija, suaktyvinama prakaito ir riebalinių liaukų veikla. Taip oda darosi elastingesnė bei atsparesnė neigiamiems išorės poveikiams.

Tai yra vienas veiksmingiausių ir patikimiausių būdų norint per valandą atsikratyti rūpesčių, atsipalaiduoti ir pailsėti.

Masažuojama – galva, kaklas, pečiai, mentys, nugara, kryžkaulis, sėdmenys, kojos, rankos, veikiami biologiškai aktyvūs taškai.  

Masažą sudaro penki elementai.

  • Glostymas. Jis nuramina, padeda atsipalaiduoti.
  • Maigymas. Tikslingai suspaudžiamos tam tikros raumenų grupės. Tai priverčia vienus raumenis įsitempti, kitus atsipalaiduoti. Gerinama ne tik raumenų, bet ir nervų sistemos veikla.
  • Trynimai. Jie atliekami pirštais, delnais ar dilbiu; stimuliuoja kraujotaką.
  • Vibracija. Ji dažniausiai atliekama stuksenant per raumenis delno šonu. Šie judesiai taip pat gerina kraujotaką.
  • Pasyvūs judesiai. Lankstomos masažuojamo asmens galūnės – taip užbaigiamas masažo seansas, raumenys „pabudinami“.